3/24/2010

Odd精

呢排同屋企人D朋友食飯,全部都是已婚或有小孩的夫婦。大家談論到一個幾有趣的話題:「現今的小朋友諗緊D乜野!」

事原,有一個老豆有一日睇個女既FACEBOOK,發現個女有好多朋友留言俾佢,但大多數係粗俗既說話,例如「ON9」、「UP乜7」etc。佢話唔明點解而家d小朋友會覺得講呢d野係好正常,好似唔講就唔識同人溝通。有另一位人兄就話果位老豆out,所以唔明,咪住先,「out!?」唔係呀化,我果一下其實有d錯愕。但諗真d,果位人兄講得啱,我地唔明,係因為我地out。

我記得我細細個,如果我係我呀爸呀媽面前講一句pk,我個patpat一定立即開花。果時,我大部份朋友仔都係唔會講粗言既,pk對我果時唻講,已經係一個好好好好粗既粗口,如果有個朋友講,我地一定會覺得佢好壞,唔鬼同佢玩,因為費事俾呀媽依依鵝鵝。

但當依家呢個世界改變左,莫講話pk,一d有性器官既字都係好普通,你唔同人講呢d字,就會俾人話你odd,依家d小朋友,為左唔好俾人話odd精,唔多唔少都要係句子入面加d「助語詞」。

近朱者赤,近墨者黑。唉~真擔心自己果仔既時代會變成點。七十後既性觀念係保守;八十後出現為錢而出賣貞操既援助交際;九十後出現俾錢人幫自己破處既腦殘女;咁~零零後可以點玩法呢?

請各小朋友三思而後行。

沒有留言:

發佈留言