3/12/2010

一篇BLOG的留言

剛睇左一篇博友(佢係其中一個誘發我寫blog既人)既文「世界真細少少少少......」,諗起我之前寫過果篇「八十後之因果」,留左個好長既言,在此分享一下:

認同佢講:

「現在好多人都只睇到眼前利益,有時要看遠少少,何況後生有的是時間同青春,豪俾佢唔好根根計較又點話?不難發覺,根根計較既人好難會上到位的。」

要係 big4 入面搵出佢所講既「根根計較既人」,真係易如反掌。但有時,可能就係因為易如反掌,令到有d人誤以為「係 big4 因一d私人理由走既所有staff」都係根根計較,缺乏遠見,係呢到我有所保留。

大家都做過 big4 ,今時今日,係 big4 既工作同之前係 big4 做,一定係舒服過之前,可能因為而家多左好多 audit software,有電腦,唔駛再用d乜野七行,十六行紙。大陸 job 而家係好食好住,好似去旅行咁。雖然工作時間差唔多,都係「長期抗戰」。但比起以前,真係好好多。

就係因為咁,有d重係 big4 做既高級人員、又或者曾經經歷過呢個「地獄旅程」既人會諗:「點呀~講辛苦,我曾經辛苦過你一百倍啦!」

首先,我上面都講過,係~係有呢d人,為數都唔少,佢地不思進取,怕辛苦,但係諗深一層,點解佢地會咁諗先。

今時今日又好,當年今日又好,係 big4 做,等於(1)無曬自己時間;(2)學到野;(3)搵到錢。

(1)同(2)係一定既,我唔多講。(3)我有所保留,原因係:呢兩樣野係可以同出面其他行業比較既,今非昔比。

我仍然認同今時今日,係 big4 做,學到野,搵到錢。但比起出面其他行業,「當年」搵到既錢比 big4 少。之所以大家都會做,辛苦都做。

我同我一d朋友傾開呢個問題,佢地都會有好多意見,但內容都差無幾:「出面都學到野啦,學d野重實際d,出面人工可能係少d過 big 4 ~以前~,而家cut cut下,咪一Q樣!」

反映出,而家出面(commercial)個 paid 已經追得上 big 4 ,有d人十個月b仔,等於係 big 4 做一年,學唔學到野見仁見智,咁點解要攞條命博先。

只要去到一個覺得自己 ready 階段,而本身唔係 target 係 big 4 升 partner 既人,就一定會走出去。

以上只係小弟愚見,如有其他高見,請指點。

沒有留言:

發佈留言