3/08/2010

乖啦。

最近,同一個好耐無見既朋友傾電話,講到佢一個感情煩惱,佢好在意有個人同佢講左一句「Be good」,根據我朋友既演繹,即係「乖啦(啦字高音少少,尾音拉長少少)」,佢覺得呢兩個字,不能或者不應該在異性朋友之間出現,應該係同好親密既朋友先會用的。剛巧,我又在另一個地方發現有人同朋友講同樣的兩個字,我可以好肯定咁講,佢一定唔係同好親密既朋友講,令我更加認同我朋友係諗多左。

我朋友可以講係一個富有幻想力既人,佢好容易因為個男仔講一句佢以為無傷大雅既說話,令佢諗到「無雷公」咁遠。根據我呢廿零年既人生經驗,女性係感情路上係俾男性容易存有不切實際的幻想,而且往往沉溺一段頗長的時間,男性某情度上係比較著重理性分析。

舉個例,有女性會幻想自己可以嫁得好些而將自己定位太高,繼而,最後只會變成「老姑婆」。男性都會存有幻想,有時可能日日都有幻想,但通常幻想發生在夜闌人靜的時候,而且好快就解決到,之後就回歸現實。但係如果女性真係少d呢類型不切實際的幻想,腳踏實地,將貨就價,正如賣魚既故事,把魚在最佳的狀態時即時出貨。我深信大部份人都可以得到幸福,包括男性在內,因為少左好多港男眼中既「港女」。

希望我朋友「乖啦」,少d呢類型既幻想啦。

沒有留言:

發佈留言