3/06/2010

有感而發

第一篇blogger, 先自己介紹一下自己先, 呢排有個名稱時時被d同事稱呼我, 一個不是太好的新名詞「八十後」。可能本身做一份都幾厭惡性嘅行業,特別黑公司一d人憎,令人幫我起個咁嘅名。

如果將我同各位香港市民心目中嘅八十後比較,我會覺得有點兒那個,因為我都對時下的八十後都有好多批評。

我畢業於香港其中一間大學,受著大家所謂的填鴨式教育,試過重讀中五。因為無心向學,中學同大學都主張合格為上,娛樂行先,我係典型嘅中學生,先生面前好乖,但本身一d都唔乖,但好彩比我入番大學。

大學讀會計,好在本身係一個對數字好敏感嘅人,畢業後入咗四大會計師事務所其中一間,過咗差不多四年地獄式生活,最後走咗出commercial做finance,而家係一間公司嘅財務總監,餓唔死,買到樓,但唔方大得去邊。

點解突然間想打blog呢,因為而家時間比之前做四大多,唔想只係用時間打機上網,而且時時見到一d時事都會有感而發,想寫低一d自己嘅諗法同大家分享下,唔expect好多人睇,最重要係寫得開心,睇得開心。

沒有留言:

發佈留言