3/07/2010

兩篇中女BLOG的讀後感

除左上個Blog寫到的電台節目,也看了星期二檔案的「中女告白」,連同兩篇早排看的Blog,將它們代入身邊一批所謂中女朋友,真係有不少感想。

因為星期二檔案的「中女告白」感想較多,而且想等未婚妻睇完先一次過寫。

先講下兩篇Blog,分別係「中女與因果」及「剩女」。

「中女與因果」提及作者因為身邊有朋友看完了星期二檔案的「中女告白」,情緒很低落,總之覺得自己是多餘的是等死的,而我決定寫篇blog為一眾女兒家打打氣。在睇的過程,感覺到作者由打氣變成生氣,由起初覺得「中女告白」過份誇大現實情況到最後怪責中女們聲大夾惡,令人退避三舍,讓靜靜守候愛情的那些女人,難覓知音。真的不能不佩服作者的文章感染力。

本人非常認同作者提及到中女們口中的「妖精」、「姣西」、「送上門唔知醜」的人,一個一個得到幸福美滿的愛,而自己繼續嘴藐藐詛咒人「睇你好得幾耐」。

之後作者反而道出全文的重點「好過,總勝過你們好都未好過!當人家跟較自己年輕的男生臉貼臉跳舞,享受同輩男人將手袋內的重物放進他背包的細心,細味成熟男人夾她一片魚面頰肉的滋味,繼續留喺屋企煲劇啦你地。」

剛巧,另一篇「剩女」也有異曲同工之妙。「剩女」提及一個作者對剩女的睇法,他認為剩女的問題,在於未試過賣魚。

容許我引用他鬼斧神工般的比喻:

每朝清早,活魚運到,條條足秤隻隻新鮮,放一缸咸水,魚得水,生龍活虎。

"亞姐,條魚幾錢兩?"

"十蚊兩"

"咁貴?你條魚曉飛呀?"

"唔買過主,你睇隔離賣魚勝D魚無喱神氣都賣你五蚊兩啦!"

既有好材料就得要賣個好價錢。 一於泥鯭當紅鮪,紅鮪當石斑,石斑當龍躉。真材實料那怕沒有好買家?

時間漸過魚漸死,眼見旁邊賣魚勝一早收檔返屋企,惟有割價促銷。但奇怪在於龍躉紅鮪價仍然乏人問津。原因在於一餐一把口只食一條魚,即使條魚確實曉飛,亦已經飽肚吃不下。天黑才買魚的人,要嗎就是無錢買魚唯有摸黑外出執死魚,要嗎就是正餐食唔飽落街是但搵料煮宵夜。

賣魚成功不在於賣得好價,而在於把魚在最佳況態時即時出貨。

作者用賣魚出貨比喻女人找歸宿;有好魚的魚民喻為有質素或本錢的女子;無錢買魚唯有摸黑外出執死魚的喻為無本錢的男人;正餐食唔飽落街是但搵料煮宵夜的喻為偷食的賤男人,一個字,絕!

我睇完這篇好文章之後的第一個感覺係,好想立即分享俾我一些未出貨既朋友睇,但我最後無(直接)咁做到,因為我唔想無曬D朋友。因為個比喻利害在「準得唻令人痛心」。

有好野,一定同人分享,一些男性朋友,將該比喻引申到「個個魚販都想賣個好價錢, 但又唔睇下條魚係咩質素級別」,這句反映出我朋友覺得現今女子自視過高,變得有點脫離現實。但正如我上幾篇Blog講,不能一竹桿打沉一船人,我都有朋友可以把魚在最佳狀態下出貨。

但總括來說,祝願大家能把魚在最佳狀態下出貨。

1 則留言:

  1. 真係有機會坐低,飲杯野,同你講下女人經先...

    回覆刪除