3/15/2010

陳巧文是八十後的表表者!?

今日,閱讀了兩篇關於兩個八十後奇女子的文章或報導,一篇是關於我們八十後的表表者-陳巧文,另一篇是關於一個無名的八十後女子。兩個人給我一個很好的題材去寫今天的日誌。

先講陳大小姐的一篇報導,昨日,陳大小姐聯同一幫八十後的青年,走到中聯辦門前示「威」,其間,有多次大大小小的衝突,有些示威者投訴警方以暴力打擊「和平」示威,有些示威者投訴警方打爆佢個咀。但示威者口中既「和平」示威,到底有幾和平呢?我想大家都心中有數。

你可能會諗,會唔會係傳媒偏袒示威者,只報導示威者被打、被摸胸的照片呢?但其實,傳媒都有報導警方一早已經講明,中聯辦門外係禁止標貼。班人就一於扮聾,以暴力衝擊警方防線,以致最後發生該疑似暴力事件。

其實我覺得件事,就好似一個司機,將架車停左係禁區上面,都講到明(其實唔講都明)唔得啦,又係要做,警察上前叫你落車俾車牌,當然係黑口黑面家啦,唔通同你好聲好氣,俾杯茶過你呀!?家陣個司機唔落車都不特止,重要開車,撞擊個警察。咁你諗下個警察會唔會唔還手呀啦。

其實,發生件咁既事,我身為八十後都真係幾心痛。一:點解一間香港咁出名既大學會出個諗野咁奇怪既學生。二:其實都零晨兩點幾,點解唔返屋企訓呀,你老母~~~好掛住你地。三:其實佢地有無諗過點解要咁做呀?而家似「搞事」多過似表達意見。

「不要問社會可以為你做什麼,你們應當問自己可以為社會做什麼。」明唔明呀陳大小姐,重有,唔好化太濃妝啦,上鏡唔好睇。

我真的生氣了,係你地令八十後蒙羞,同成為最新既潮吹(吹水既潮流)對象。

不過,當我係生氣的同時,看到一篇令人鼓舞的文章,文章內容大致如下:

「03年畢業時正值沙士,最終幾經辛苦終於搵到一份同本科有關既工作,月薪八千,佢好記得自己第三個月出糧,亦係第一期grant loan還錢既時候。八千蚊月薪,四千蚊俾屋企,四千幾蚊還grant loan,一出糧乜錢都無洗過就嘔突,真係心傷。果陣唔好話買樓,開飯都有問題。(好有同感,我重還緊!)

佢努力做資料搜集,知道原來香港有好多只需花幾百蚊去考,但政府認可既資歷、證書。佢係半年間,放工後隔晚去上堂,再返屋企溫書,雖然辛苦,但考到唔少資歷、證書。

重新裝備後,佢再去搵工。結果僱主睇到佢呢半年不斷進修,覺得佢努力、肯學,終於請左佢。佢終於做到自己想做既工作,人工亦加左一倍,多左人工,但佢無亂洗錢,第一個目標唔係買樓,而係還GRANT LOAN。佢終於比還錢期限早三年一次過還哂GRANT LOAN。

06年佢同男友計劃結婚。佢地都係公屋妹、公屋仔,無咩家底,於是要一齊儲錢,亦計劃買樓。佢地都係慳家一族,環境最差既時候兩個人分一個美心快餐食,但日子就係咁過。而佢係一年半以來努力做資料搜集,睇下有咩適合既樓盤。係努力之下,08年佢地終於係市區買左一層約200萬既樓。

而係呢幾年,除左買樓,佢地仲係早幾個月前結左婚,婚禮所有洗費由佢地負責;佢仲係兩年前開始讀MASTER,今年結婚兼畢業。」

睇完篇文章,我真係100個佩服佢呢個人,我自問做唔到。佢放棄去買名牌、買貴衫、幾乎無去過旅行。我係以前 big 4 做,一出糧最開心,因為可以係咁駛,買自己鍾意既野,年年去旅行,而家諗起都有d慚愧。

姑勿論,佢「只得工作,沒有享樂」,但她沒有怨天尤人,只會諗方法令自己過得好一點,我可以好肯定咁講,佢識諗過陳大小姐一百萬倍。

雖然我唔知佢果名,但我覺得佢先係我地八十後的表表者!

沒有留言:

發佈留言