3/12/2010

唔「等駛」既一仆

早兩日太忙,無時間打blog,今日打番兩篇先做野。

早兩日真係忙到仆街,唔係講笑,我真係仆街,重要係一個好貴既仆街。事原唔講啦,只係想講下個仆街有幾貴。

我仆果時座左落個袋度,入面有我部vaio p,即係果部個mon要用放大鏡先睇到,可以放入褲袋果部呢~我未婚妻果呀媽成日同我講部機應該掛個放大鏡係出面先用度,個mon都真係幾細。

就係呢一仆,我隻(1)表同(2)vaio p個mon就拜拜左。雖然,要整唔係無得整,但一來我想換呢兩樣野好耐,二來整個mon都真係幾貴,我諗拎去sony報下價先,貴就不如買過部好過。

我係一個好醉心於電玩既人,每有新野出,而果排有多餘$都會去添置呢d唔「等駛」既野,今次一仆,又俾我有機會去睇下d唔「等駛」既野啦。

沒有留言:

發佈留言