3/03/2011

而家唔係派或唔派既問題, 係點解派和點派既問題.


我尋晚訓得好差, 因為腦袋充滿著矛盾, 一方面同一般市民一樣, 為左6,000蚊而高興, 另一方面, 為左香港既未來而婉惜.

我尋日上網睇左好多某大討論區既評論, 總結那些評論, 兩點概括曬, (1) 香港政府成功分化成短視同有遠見既人. (2) 唔係派或唔派既問題, 係點解派和點派既問題.

首先申報, 我唔多鍾意討論區既評論, 甚至我覺得討論區係時下青年成日俾人話既一個最主要成因. 因為討論區有太多無聊人做出太多無聊野, 你地睇下有幾多「膠」POST 就知 D 人幾無聊.
但就係因為呢個平台, 我地先可以多 D 了解時下青年.

先講番派6,000蚊問題, 正如我上面講, 短視 = 支持, 有遠見 = 反對.

我起初覺得 100 % 啱, 有道理, 但尋晚之後, 我覺得啱得一半, 大家唔知有無睇尋日 TBB 新聞呢, 佢地訪問左好多唔同既人, 有個澳門+香港人 (同時有兩邊身分證), 有班靚靚主婦, 有生活在大陸既港人, 亦有一個生活在香港的大陸人, 一個係街拾荒既婆婆.

澳門+香港人 (同時有兩邊身分證), 好應該無得派啦~ 呢個世界邊有咁著數家~

靚靚主婦, 有個話要買手袋囉, 攞納稅人 D 錢去買個手袋.... 算, 學個 FD 話: 唯有同自己講:促進經濟嘛.

生活在大陸既港人, D 錢係香港 D 納稅人度收番唻既, 有乜理由俾你拎番大陸用, 係都係促進香港經濟, 而唔係大陸經濟啦.

生活在香港的大陸人, 講真, 我真心覺得要俾, 人地生活得係香港, 稅收都可能有部分係佢地度唻, 有乜理由唔俾先.

但最令我感興趣既係一個拾荒既婆婆, 記者當時問佢有6,000蚊開唔開心, 一日可以搵幾多錢, 6,000蚊等於佢幾多日搵到既錢 ?

佢笑到見牙唔見眼咁話: 當然開心, 一日搵得幾蚊雞, 6,000蚊等於成兩年搵到既錢 !

我睇完之後, 覺得政府起碼做左見好事, 雖然我講過不是要給他們吃魚, 而是要幫助/教導他們如何去捉魚, 如何找到魚食. 對於一班自稱有遠見既人, 包括我自己, 包括23/2既曾師長, 都會話希望各位有遠見, 不能派糖.

但原來呢個世界, 真係有些人係你點教佢捉魚, 都係無魚可食. 呢 D 人要幫, 但好明顯, 政府用錯方法.

所以, 講得啱既係, 而家唔係派或唔派既問題, 係點解派和點派既問題.

點解政府將 D 資源, 一 D 係班納稅人收番唻既錢, 用一個咁無 BASES 既方法丟曬出去, 佢應該諗方法去幫有須要既人, 減輕貧富懸殊.

不過算啦, 對 D 等收工既人, 我不嬲都無乜期望.

2 則留言:

  1. 原來真係你... hahaha... 寫多d啦, 都幾中意睇你寫既野...

    呢個社會係咁啦,交多幾年稅再交多d你更會問自己點降要交稅...

    回覆刪除
  2. 上次blog都話啦, 忙都出煙呀~ Macbook個輸入法又用唔慣. 我會努力寫多d家啦~ 以你為目標

    回覆刪除