3/02/2011

此例一開~後患無窮~

好耐無打blog,因為家中買了macbook,輸入法180度大改變,係公司忙到出煙,但今日,係食完果business lunch回來之後,發現一個足以令我放棄要做既工作,都要打一篇blog去發洩既「政府德政」。

香港政府今年個財政預算案都算精彩,一出街俾人罵到狗血淋頭,尋日重有兩條友上台打曾蔭權,打到又入廠又重案組,到尋日為止,我雖然覺得財政預算係差,差在佢無focus係一d嚴重既社會問題,如樓價高企,貧富懸殊等等,但起碼我覺得佢地係有思考,有遠見,起碼,佢地有guts唔派糖,退足咁多年既稅,一句要減輕通脹壓力,話唔退就唔退。我一百分之一百認同,讀過econ都知,你係個市場放$,加上snow-ball effect,係一件好可怕既事。

之但係今日,財政司司長曾俊華宣布「微調」預算案,向年滿18歲以上的市民派6000元,代替注資強積金方案。以及減薪俸稅七成半,上限6000元。退稅都唔夠,重要學人派錢!

人地澳門派錢,係因為人口少,稅收勁,派錢係一個必然既事,因為澳門政府攞左澳門市民寧靜既地方起賭場。澳門政府係將賭場既稅收分俾澳門市民,天經地義!

而家香港政府,係將各行各業既稅收,分俾每一個人,包括李+乘,白痴!
大概等於每個勞動人口俾12000,就保守估有三百多萬勞動人口,就好等如係香港注入大概400億現金,聽清楚,係現金!加上snow-ball effect,好等於幾千億......................

之前懶勁,又話減輕通脹壓力,去左邊?定係你條友仔怕死,見曾蔭權俾人打,所以「微調」預算案?白痴!

啱啱有個朋友講,香港已經成功共產化。好好笑,但係到point!

此例一開~後患無窮~明年也派?派夠12000好未?後年呢?大後年呢?白痴!

2 則留言:

  1. 收錢係開心,但絕對同意,此例一開,後患無窮...

    回覆刪除
  2. 我諗我知財爺點解派錢啦,到第日有通脹問題時,就會話係你地迫我既,我愛莫能助!

    回覆刪除