4/08/2010

一段愛情的四個階段

首先,我諗好多人都聽過,一段愛情係有四個階段。包括拖手、親咀、Make out及Make love。但係我以家想講既,唔係呢D男仔用來騙女仔的四個階段,係真愛中的四個階段。

今日,係一個朋友的facebook睇都呢個咁有意義既四個階段,想同大家分享一下。

一個心理學家曾經講過,一段真正稱得上真愛的愛情必須經歷這四個階段,包括共存(codependent)、反依賴(counter-dependent)、獨立(independent)、共生(interdependent)。

共存發生在熱戀期,24x7x52一年(24小時x7日x52周),我都同未婚妻有個呢一d日子,只不過係俾公司迫成的,一年三百六十五日都係公司一齊做野,但係都好明白呢種共存既心情。

反依賴發生係其中一方,又或者係雙方開始想有自己的私人時間,做一d自己既事。

獨立發生係反依賴後,真正有私人時間,過返一d未有另一半時的生活。

共生發生係當大家都認定對方,是自己最親密的人,找出一套共同生活的方法,例如結婚又或者同居。

可能,你會諗,我同我愛人係唔會發生第二同第三階段既,會直接由第一階段到第四階段。首先,我恭喜你先,因為你重係同你愛人活在第一階段,係第一階段入面,只要你與愛人同在,全世界什麼事都係美好的。第一階段是愛情中最美好的。

但我可以好肯定咁講,花無百日紅,愛情一定有由濃變淡的時候,往往呢個係愛情中最痛苦的時候。由反依賴到獨立,好多人都會諗,佢唔再愛我,佢由24x7x52變到而家咁,一定係變左心。到最後,好多情侶都會係第二同第三階段入面放棄呢段感情,繼而分手,真係可惜。

兩個人走得埋一齊,一定有原因既,佢愛你先又好,你愛佢先都好,走得埋一齊,一定係有d原因吸引到對方。好多時,當進入第二同第三階段既時候,呢個原因都會變得煙消雲散。

其實,係有方法縮減第二同第三階段既時間,只要多作溝通,二人同心協力,不要輕言放棄對方的感情,一定會好快找到第四階段的入口。

係第四階段入面,二人會有一些很微妙的改變,你會發現你會慢慢變成另一半,第四階段是一個很長的階段,久而久之,會發現自己的口吻,步伐,性格,甚至樣貌都會慢慢變得像另一半。不用刻意改變的,這全是自己發至內心的改變。

希望大家有情人終成眷屬。

沒有留言:

發佈留言