3/19/2012

「政治自殺」抑或「英年早逝」

上星期五的候選特首辯論,一如外界預料,黑材料(唔知流定堅)橫飛。由舊的黑材料駡戰,到新的黑材料(閹商台及血壓中環論)傾巢而出,真係令一班花生友拍案叫絕。

可想而知,整個周末的頭條都被黑材料所籠罩,不是某某泛民議員出唻抽水,就係某某前管員出唻評論幾句,好不熱鬧!

先講講朋友間既意見,之後再講自己的愚見。

朋友們感覺上已普遍支持梁振英,他們都偏向評論唐英年的不是,比如,他應該知道什麼是保密協議,什麼是機密,如他將來做特首,會唔會只顧自己的成敗,乜都攞出唻講。我聽完之後,諗起另一則有關王立軍既新聞,中央最討厭有政界人仕,完全唔理後果,對公眾或外界交代一些敏感材料。信報紀大哥一句「人格自殺」,最能概括情況。梁振英一句「人格謀殺」,反而變得有點兒惺惺作態。

唐英年先生呢一招致諸死地而後生,真係好令我刮目相看,即刻覺得唐生條腰骨生番出唻。王立軍事件出台都未正式完結,唐生竟然敢用自己既仕途作為賭注,我敢講,如果唐英年先生所言屬實,梁振英先生將面臨是次候選特首中最大的政治炸彈,一個不留神,隨時要佢一鋪清袋,因為呢個政治炸彈係聯繫在香港人最嚮往既核心價值「言論自由」。但另一方面,呢個政治炸彈也都聯繫在唐英年先生身上,王立軍事件足以證明,好似薄熙來咁既政治人物都要落得如此下場,我估唐先生都唔方好得去邊,試問,咁重唔係「人格自殺」?我會話係「政治自殺」添呀!

唐英年先生曾出席一個青年論壇時指,年青人要多包容,不要動不動就「口誅筆伐」,剛愎自用,否則會導致香港「車毀人亡」。「口誅筆伐」意思用言語和文字來揭發、譴責他人的罪惡、罪狀。

但如果唐英年先生所言屬虛,我相信佢不單只「車毀人亡」,隨時「英年早逝」!

有好多朋友問我,覺得唐英年先生既新材料是真是假,我反而會問佢:有關係嗎?我又唔係千二人中的一人,我無權投票,唔係唔係,應該話係我之前投左票俾一些人去幫我投票。那些人點諗,我亦無權改變。

既然如此,我們根本無必要去研究材料是真是假,我都係坐定定,買定花生,睇下星期日係隻狼嬴呀,定係隻豬嬴呀,可能最後,係個「仁」嬴左呢?

沒有留言:

發佈留言